Vart tog fredagsmyset vägen?

Vad hände med den där mysiga fredagen?
Den där fredagen då vi skulle sitta uppkrupna tätt intill varandra i soffan.
Kramas kramas kramas.
Bara kramas.
Säga att vi tycker om varandra.
Och att vi betyder så mkt för varandra.
En massa tända ljus för att spä på mysfaktorn ytterliggare.
Den där fredagen då det bara var du å jag.
Framför en mysig film.
Kanske en kopp te.

Ist sitter jag här i min ensamhet.
Krängt en massa chips och godis vilket reulterat i ett sjuhelsikes illamående och bättrade på tycka-synd-om-mig-syndromet ganska enormt.


"Won't you call my private number?
We can go wawy for the summer!

We can drive around with the top down
Stereo turned up loud with a fat sound
Cause I'm yours to keep if you want to
Cause I'm yours to keep if you want to

But I hear that you wanna ditch me
But you know I'm not such a bad seed.

We can drive around with the top down
Stereo turned up loud with a fat sound
Cause I'm yours to keep if you want to
Cause I'm yours to keep if you want to

Won't you come on down to the freak show?
He can sit along as my hair grows.

We can drive around with the top down
Stereo turned up loud with a fat sound
Cause I'm yours to keep if you want to
Cause I'm yours to keep if you want to"



Yours to keep-Paola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0