Torsdag

Denna eländiga förkylning..
Har snutit och nyst mig igenom dagen känns det som.
Hoppas det blir bättre nu till nästa vecka, så jag kan få behandlingen..
Jag känner mig ganska mesig och ynklig idag..
Å så blir jag sur på mig själv..
En jävla fökylning..
Det är den jag går å klagar på, tycker synd om min själv en gnutta..
Va fan!
Kvinna, du har genomgått cancer, å så klagar du på en liten ynka förkylning när du i princip inte gnällt ett dugg över cancern..?
Man är allt bra konstig ibland alltså..

Idag har det känns som måndag, bara för man var ledig igår.
Man blir helt omvänd i hela skallen av att vara ledig mitt i veckan, då är nog långhelg bättre.

Igår hade vimmelmamman Lotta Gray skrivit en debattartikel om cancer i Aftonbladet.
Tänk att ungefär var 3 svensk får canerbesked.
Helt sinnesjukt är det..
Denna hemska sjukdom, att den finns i princip överallt..
Nästan alla känner ngn som har/haft cancer..
Hemska hemska sjukdom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0