Sunday, bloody sunday

Ja, nu sitter man här igen.
Med ångesten krypande i kroppen.
Det är söndag.
Dessa jävliga söndagar som bara spär på allt negativt ngt så in i helvete...
Inte okej ngnstans.

Helgen är snart över..
Klockan tickar på och jag har inte gjort ngt vettigt alls idag..
Låg i sängen till halv 1
Vred å vände på mig, för att komma på vettiga tankar att lägga all fokus på.
Blev inget alls med det.
Men kanske var okej att ligga kvar så länge med tanke på att jag inte somnade för ens halv 6 i morse..

Måndag imorgon igen ja.
Blodprovstagning står på agendan.
07.30 sitter jag där med alla pensionärer.
Va fan ska dom upp å göra så tidigt?
Dom har ju fan hela dagen på sig att kunna ta sina prover?
En annan ska ju fan till jobbet?
Nej, då är dom värre än när dom köar till ICA om morgonen...
Jisses..

Hoppas innerligt att det blir behandling denna veckan....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0