jag fuckar upp ditt organiserade liv


Andra behandlingsdagen vid andra behandlingstillfället avklarat.
2 av 10.
Eller 16 av 20, om man nu hellre vill det.
Känner inget än, vilket är bra.
Inget illamående alls igår.
Lite känningar i ryggen, annars inget.
Bra bra bra.

Dosen är sänkt.
Till 75% ist för full dos..
Detta kanske är bättre för min kropp, att den kan hantera det, så det inte blir utdraget sp värst mkt..

Jag är sjukt sugen på att åka till värmen.
Går å småfryser mest hela tiden.
Nej, en resa till solens land hade inte varit speciellt fel faktiskt.
Lite sol i ansiktet så denna vinterbleka hy kan fyllas med lite färg ist.
Som sagt, man blir blekare av cellgifterna med..
Inte så gynnsamt i min sits just nu,
Annars känner jag mig bra.

En vänlig man borta i Kna som oxå går på behandligen, tyckte att jag såg frisk ut.
Det glädjer enormt!
Det går faktsikt inte att beskriva i ord den glädjen jag känner för att man slipper se just "sjuk" ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0