.

Fan.
Vaknade i morse och vad har man gått i blivit?
Jo, dunderförkyld..
Täppt är man med, och halsont på det.
Varmt välkommen in i min varma kropp du jävliga förkylning, nu när det återigen har blivit istid ute..
Helt sinnes är det att det tyar snöa å vara så kallt som det är.
Snöflingorna virvlar runt i luften utanför fönstert.
Å jag kan inte ta del av det så som jag egentligen hade velat.
Åkt pulka, haft snöbollskrig, men nej..

När man har suttit en stund värker det i operationsärret..
Om man drar handen över magen känner man det genom tröjan..
Nu är det snart 8 veckor sedan jag opererades..
Eller är det mer?
jag har noll koll på tidem känns det som..

Nystädat rum.
Okej, jag överdrev. Delvis nystädat rum.
Orkade inte mer.

Lite tända ljus på det och lite Melissa Horn.
Tårarna lär väl snart trilla som aldrig förr känns det som.
Har ju en känsla av det inte kommer bli särskilt bättre på förkylningen med en hysterisk gråtattack direkt...

Kommentarer
Postat av: Fredda

Det är aldrig roligt att vara förkyld, Krya på dig.

2010-01-06 @ 21:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0