2009 blir 2010.

Ja..
Nytt år, nya möjligheter.
Vet inte riktigt vad jag ska börja..
Året som gått, har gått fruktansvärt snabbt, många fina minnen, och några som är hemska..
En massa frst har det blivit.
Mkt i Emelies lägenhet på Vinkelgatan. Sicka tider!
Det har varit mkt härligt häng med tjejerna, det gillas.
Hade behövt bygga ut garderoben, för många inköp detta året.
En del mys har ägt rum.
Galna kvällar med underbara människor.


   


                   


   

         


Sen kom den där hemska perioden.
Med början i augusti.
24 september 2009, ett datum som kommer förfölja mig resten av mitt liv.
Med den där hemska, ofattbara känslan.
Blir fortfarande alldeles tårögd och tårarna är oerhört nära när tankarna trillar tillbaka på datumet.
Är helt sinnessjukt vad detta året har fört med sig.
All denna ångest, sorgfyllda men samtidigt så stärkande.
Man ser helt plötsligt livet ur ett annat perspektiv.
Å jag ska klara detta.
För jag har drömmar som jag vill förverkliga.
Platser jag vill besöka, studner jag vill uppleva!
2010 ska bli ett bra år.
Man ska inte ta livet för givet, inte skiljas ovänner, livet är för kort för det.






Kommentarer
Postat av: ......................................................

HAHAHAHA GRAVIDMAGEBILDEN PÅ MIG UNGJÄVEL?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? ta bort or i kill you! seriöst ;D

2010-01-02 @ 01:06:24
Postat av: malin

fina bilder för övrigt gumman:ÅP men ta bort den!

2010-01-02 @ 01:07:44
Postat av: Mikaela

Haha, då får du nöja dig med den nya, mohahha;)

2010-01-02 @ 10:42:09
URL: http://cessapowder.blogg.se/
Postat av: malin

mycket bättre :D tack <3 den andra bilden ska in i arkivet och aldrig mer pliockas fram!!!

2010-01-02 @ 16:51:31
Postat av: malin

mycket bättre :D tack <3 den andra bilden ska in i arkivet och aldrig mer pliockas fram!!!

2010-01-02 @ 16:51:40
Postat av: Sara

Hej! Känner inte dig men har börjat läsa din blogg, du skriver fint! Håller tummarna att allt går bra för dig! Om du vill berätta, hade du varit sjuk länge när du fick din diagnos? Är också lite orolig för min mage och är bara några år äldre än du! kram Sara

2010-01-03 @ 01:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0