Min gode vän

Igår var det kvalitétstid med min gode vän.
Kan inte riktigt komma ihåg när vi njöt av varandras sällskap på tu man hand sist.
Tydligen hade han saknat mig.
För kommentarerna och dumförklaringarna haglade likt all denna snön som trillar ner i vårt vinterlika Blekinge.
Det bjöds på middagslagning och behagligt soffhäng.

Jag: Men det går ju inte att hitta Putte i Parken på Eniro!?!?!?!

Min gode vän: Men va fan Mikaela!!??!?!?! Säg inte att du är allvarlig??
                     Man kan inte söka på en festival på Eniro?!?!?!
                     Säg att du skojar med mig!????

Jag: Haha, klart jag gjorde.
       NOT!
       Man borde VISST kunna söka på en festival på Eniro för att få klarhet i var i 
       landet den ligger.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0