Idag är ingen vanlig dag...

  ...för idag får vi norrlänningsbesök ner till lilla staden Karlshamn i Blekinge.
En mkt god vän trillar in på flygplatsen i Kallinge vid 13 tiden.
Tänk att det var över 1 ½ år sedan vi sågs senast..
Jisses vad tiden går..
Helgen är bokad.
Käk på &Vin kvällen till ära.
Brigga är ett MÅSTE när man är i Karlshamn,
Fest, ja det lutar väl åt det oxå.
Soffmys framför film, ja vi hinner nog med det oxå!

        

Jag har ont.
Ont i halsen.
Och i vänster öra,..
Och äter man choklad så blir det ännu värre..
Jag väljer dörför att avstå idag. (gårdagen däremot bjöds på en hel aladdinask med chokladhjärtan...)


Jag är nervös.
Inför nästa vecka.
Varför blir inte mina blodvärden bättre.
jag kommer ihåg att Marie(min cellgiftssköterska) sa i början, innan jag skulle börja med hela behandlingen, att blodvärdena inte var ngt man skulel haka upp sig på.
Nehe, men nu gör både jag och hon det..
Inte bra inte bra..
Tankarna snurrar ständigt i huvudet...
Jag vill ju bara bli helt frisk...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0