Bitter like hell?

Alla hjärtans dag.
Sicken skitdag.
Sitter här ensam i soffan, singel så det bara skriker om det.
Nej, jag är inte alls bitter.
Tycker mest bara att dagen är löjligt uppblåst bara för att affärerna ska tjäna pengar.
Okej, nu ska jag inte vara sån.
För man har verkligen att göra när man jobbar i blomsteraffär under denn dag...
Å det är ju ganska kul...
Men va fan?!?!
Om jag vill ha blommor eller present av ngn, ja då vill ha i helvete heller inte ha den på alla hjärtans dag?
En dag där ALLA andra får saker, hur vacker och romantisk är den tanken egentligen?
Ge mig en blomma en helt vanlig sketen tisdag ist.
Jag är inte alls bitter....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0