Juldagen.

Hemma hos mamma och pappa.
Här ligger snön vit och ren utanför.
Och mkt snö är det.
Jättemkt.
Katten ligger och spinner bredvid mig och det är så mysigt här.
Julkänsla upp över öronen.
Jag måste åka hem mer.
Jag gillar det.
Har saknat det.

Idag åt vi frukost tillsammans.
Hela familjen.
Vet inte när det hände sist.
Längesen var det iaf.

Ikväll är det fest.
Obligatorisk sådan.
Vet inte riktigt hur jag ställer mig inför detta.
Egentligen hade det vart mest behagligt att bara stanna hemma hos mina föräldrar.
Sitta i soffan framför tvn och kränga julgodis som aldrig förr.
Va fan är detta?
Tagga till nu va.
Mikaela, skärpning på den.



Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

så mysigt allt lät :D

Önskar dig en gryyyym start på 2011!!

2011-01-02 @ 07:44:47
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0