The weekend comes to an end...

Egentligen skulle detta inlägg upp redan i söndags.
Men söndagen slutade ju som den gjorde..
Igår har jag varken lust eller ork till ngt sånt här..
Så därför hamnar det lite sent..

Helgen med sis i Malmoe var verkligen ngt vi behövde!
Massa massa kaffe latte(kan vara ngt av de godaste jag druckit) shopping, en massa snack, öl, häng och dans på KB, Möllan, ja you name it.
Vi har hunnit med mkt, pengarna har rullat.
Synd bara att helgen gled iväg ngt så förbannat fort....
Men en förbannat bra helg har det varit, inget snack om jobbig cancer, inget snack om behandlingar, illamåenade, sjukhus....
Bara en helt underbart bra helg med syster!
Jag älskar dig min älsklingssyster!! <3



                  
              

                  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0