så får du mig ändå

Jag är kär.
Jag hade förträngt hur bra denna människan faktiskt är.
Med sin skånska dialekt och charmiga personlighet.

Vaknade till en morgon med sol.
Känslan av att detta kunde bli en bra dag var med mig.
Jag kom till jobbet med ett leende på läpparna.

Plötsligt från ingenstans så finns denna karln på radion.
Han tar ton, fram med gitarren och sjunger ut.
Han sjunger en låt som jag lite grann hade glömt brot.
Som hade hamnat lite sådär för långt bak i mitt minne, lite sådär i skymundan.
Den tar nu plats på scenen i min förvirrade lilla flicksnärtéhjärna.

"lurar hem mig med dina sämsta tricks,
så får du mig ändå"

Ja, jäklar vad du får mig!!!

Emil Jensen, vill du gifta dig med mig!?!?!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0