Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Inatt hade jag starka funderingar på att starta om datorn på nytt flera ggr om..
Tankar snurrade i mitt huvud, fram och tillbaka, tillbaka å fram.
Klockan tickade på och var väl inte framåt 3 för ens jag till slut somnade..

Att jag bara inte kan släppa tankarna på dig..
Saken gör ju det inte bättre av att jag dess utom drömmer om dig.
Vaknar å är helt jävla livrädd att du typ är död.
Men du har ju lämnat mitt liv.?
Så skulle jag egentligen behöva bry mig?
Ja, det är väl mänskligt.
Nu låter det som jag vill önska livet ur dig, men det vill jag asbolut inte.
Inte på ngt sätt.
Din vackra kropp och ditt underbara leende kan forstätta krossa hjärtan.
Hjärtkrossad?
Nej, nu överdrev jag.
Men besviken.
Mmm, det är nog en bra definition på det hela.
Besvikelse...

Varför gjorde du så som du gjorde om du ändå bara täntke skita i det?
Visst, det kanske var saker som ändrades ganska radikalt.
Saker som blev betydligt mer påtagliga när dom faktiskt inträffade.
Saker som inte riktigt tillhör den vanliga vardagen, men nu mera har blivit en rikigt stor del i mitt liv.
Sanningen, ja det är den jag vill höra.
Eller är det de??
Kanske vore bättre med en vit lögn?
"Ljug för mig älskling, du vita lögnare, ljug som om allt var en lek."
Lisa Ekdahls rader får mig att tänka.

Ja, så är det nog...
Vad jag helst av allt vill just nu, är att allt ska bli som vanligt och att om du så ljuger för mig, så vill jag att det bara ska vara som vanligt..



Kommentarer
Postat av: I

Tänk inte mer på honom.

Du förtjänar ngn som är grym!!!

2010-04-12 @ 12:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0