Du är en nolla & jag är din idol

Idag hade det varit syndigt skönt att bara ligga kvar i sängen.
Gosa ner sig lite extra och bara sova vidare.
Men det blev inte ritkigt så.
Fredag = jobb.
Upp och hoppa....

Varför kan jag bara inte gå å lägga mig i tid?
Tydligen är det sent om kvällarna/nätterna man hittar alla de där härliga människorna att ligga å snacka sig igenom den mörka  tiden på dygnet med.
Inte riktigt okej..
Imon får det nog minsann bli en rejäl sovmorgon.

Illamående är inte lika starkt  idag.
Definitivt inte som det var igår kväll..
Jag drack nog upp 1.5 liter Coca Cola själv på en halvtimme..

Däreomt har jag ont i nerverna idag..
Cellgifterna börjar väl sätta sina spår på/i min kropp..
Har känt det ngn gång tidigare.
Men idag är det ganska irriterande.
Faktiskt.
Men bita ihop å gilla läget, mm, det är jag ganska bra på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0