I hate that I miss you

Du har varit borta länge nu
Saknar dig så innerligt att det är oerhört jobbigt att behöva erkänna det
Jag känner mig halv utan dig

Hur tänkte du?
Hyur fan kunde du göra detta mot mig?
Vara mig så nära och få mig att bli beroende av dig..
Det är just snyggt det..

Dagen du bestämde att det inte skulle funka mer?
Vi var ju ett team!
Ett mkt lyckat sådant.
Hur kunde du!?!
Jag delade med mig av allt till dig
Pengar, kärlek, jag tog hand om dig

Fast du gjorde detta som egentligen inte går att förlåta,
så är saknaden av dig enorm..
Vill bara skrika så att alla hör:
KOM TILLBAKA!!!
Jag kan inte leva utan dig..






Min lilla älskade Sony Ericsson W302....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0