tom på ord..?

Cancer.
Det är fan det enda som snurrar i min skalle...
Å den där jävla stomipåsen som kommer komma inom kort..
Jag läste en broschyr om det häromkvällen, när jag skulle gå å lägga mig...
Broschyren låg där jag kastat den i fredags...
På samma ställe, okej, jag hade sparkat till den så den hamnat lite under byrån..
Men denna kväll tog jag fram den.
Ska ju ha stomipåse 3-7 månader efter operationen så att tarmen får läka ordentligt ifred...
Det är ju ingenting om jag blir frisk liksom!?!
Men det känns förbannat obehagligt ändå..
Jag började bläddra å läsa.
Plötsligt kom det en otäck bild.
Kastade ifrån mig den och borrade ner huvudet i kudden så mkt det bara gick.
Jag grät mig till sömns denna kväll..




Kommentarer
Postat av: Sara

Fortsätt kämpa hjärtat !

Vi är många vid din sida, och vi ska klara detta tillsammans! <3

Jag vet det, du klarar detta.



<3 Mucho Love !

2009-10-15 @ 18:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0