Som väntat...

Jag har verkligen försökt.
Försökt om och om igen.
Men det går inget vidare..
Dagen är fortfarande tung..
Och på tok för lite saker att göra på jobbet..
Suck...
Tankarna går ständigt på det man inte vill tänka på.
Cancern.
Denna jävla cancern...

En dag som denna skapas meningslösa & deppiga blogginlägg.
Helst av allt vill jag bara gå å lägga mig i sängen.
Dra täcket över huvudet.
På sin höjd kolla på en sorlig film och gråta..
Gråta gråta gråta..
Jag behöver gråta..
Känner det.
Men kan inte..
Jag som ALLTID kan gråta annars när ngt är jobbigt..?
Får inte ur mig allt det där jobbiga som sitter som en klump i bröstet på mig..
Hade underlättat lite granna om man kunde lätta lite på den..
Lite lite, en smula bara..
Imon kanske..
Min gode vän & jag över en kopp te, och en lipfilm på det tro..?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0