Rädsla.

Jag är rädd..
Fruktansvärt förbannat idioträdd.
Är så rädd att det egentligen inte går att sätta ord på denna rädlsa som ständigt finns där i min kropp..
Tanken på att ngt elakt växer sig större för var dag är hemsk..
Fruktansvärd.
Fick veta igår att remissen inte hamnat i Lund för ens i onsdags???
Okeeej!
En vecka sedan jag fick chockbeskedet om cancer och det har inte hänt ett jäkla skit????
Jag är 20 bast å har cancer?!?!
Det lär ju inte bli bättre av att jag bara går å väntar på att dom ska göra ngt åt det???
Hallå??
Prioritering, finns det?
Visst, jag vet att jag inte är ensam om att ha cancer, men va fan!
Jag vill ju få detta överstökat så fort som möjligt så jag kan bli frisk!
För frisk, det är ngt jag ska bli!


Men jag är riktigt jävla rädd...



Kommentarer
Postat av: karin

men... oj.

nu känner ju jag inte dig så väl och vet inte alls hur det känns. men aj. och oj. känns som om jag kommer att tänka på detta varje dag nu, att det faktiskt kan hända vem som helst.

jag håller alla tummar jag har för dig. lycka till!

2009-10-05 @ 12:29:17
URL: http://lovebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0