Malmö imorgon

Imorgon är det Malmö som gäller..
Jag har jäkligt svårt att koncentrera mig på saker å ting för tillfället..
Vill ha besekd på vad dom ska göra med mig..
Och att allt ska gå fort å att jag blir bra snart.
Pappa har läst ngn artikel om att  man ska äta linfröolja & keso.
Ska tydligen vara bra om man har cancer.
Fan..
Jag fattar inte det fortfarande.. Jag-cancer???
Får liksom inte ihop det ngnstans..

Mina händer skakar..
Ständigt feltryckningar på tangentbordet..
Oron finns där, å kryper på allt mer och mer..
Idag ska jag kramas mkt..
Behöver det..

Det kliar i min hand.
Skrockfull som jag är inbillar jag mig att ngn tänker ngt så jävulskt på mig..
Visst, är väl ganska många som gör det nu i dessa tider kanske, men denna människa måste tänka riktigt riktigt hårt alltså, för fy fasen vad det kliar...
Ska ta mig igenom denna dag med och imorgon ska jag få veta..
Tiden tickar sakta..
Vill ha morgondagens Malmöbesök överstökat.....




Kommentarer
Postat av: Lina Almekvist

Du klarar detta! Fast jag inte känner dig så tänker jag på dig varje dag!



Vad jag har sett av dig, så är du en otroligt stark människa! Det känns så fruktansvärt fel att detta har drabbat dig, men samtidigt vet jag att du om någon klarar av det! Ge aldrig upp hoppet! Du kommer att vinna!!



/Lina, tjejen som fikade med Hanna på Briggen för ett tag sedan.

2009-10-08 @ 12:41:14
Postat av: Mikaela

:)

Känns bra att folk tänker på en:)

Klart jag ska klara det!

Men samtidgt som man känenr sig så stark å verkligen har viljan är man ofattbart rädd..

Rädslan kommer man inte ifrån i första taget, hur mkt man än vill..

Men klara det, det SKA jag!!!

2009-10-08 @ 13:36:16
URL: http://cessapowder.blogg.se/
Postat av: Lina Almekvist

Förstår det, men du har rätt i att få vara rädd.

Det är sjukt svårt att sätta sig in i hur du har det. Jag tror att man inte förstår hur påfrestande det är förens man själv eller någon man älskar, har varit med om det. Jag önskar dig all lycka i alla fall! Du kommer att bli bra igen!

2009-10-08 @ 16:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0