.

Jag är nära tårarna ikv...
Riktigt nära..
Hela jag skakar..
Nervositeten framkallar hemska tankar som asbolut inte borde få tänkas..
Försöker brotta bort dom, plocka fram så positiva saker som det bara går...
Imon åker vi, full bil ner till Malmö.
Syster följer oxå med.
Känns ganska bra.
Min älskade lilla syster
Vi ska ta oss igenom detta!
Jag ska vinna vinna vinna!
Försöker peppa med bra musik nu.
Får bli lacktajtsen imon så jag känner mig stark.
Egentligen är det inget vettigt jag får ut av detta..
Att älta att jag är nervös om och om igen..
Men det är ju just det jag är just nu...
Jäkligt mkt med....




Kommentarer
Postat av: emelie

jag finns här för dig, babe. alltid, alltid, alltid. du finns i mina tankar hela tiden & jag är med dig imorgon. du är stark, du klarar detta, det kommer gå bra!



kärlek i massor till dig min underbara vän <3

2009-10-08 @ 21:02:26
URL: http://emeliewantzin.blogg.se/
Postat av: Nea

Du kommer att vara snyggast på hela sjukhuset med lacktajtsen! Bara på att, vi är alla med dig, det vet du!

2009-10-08 @ 21:16:22
URL: http://neasvea.blogg.se/
Postat av: sandra

snäckan, du kommer att fixa detta !! tack för en mysig lunch idag. jag finns för dig hela tiden <3

2009-10-08 @ 22:31:01
Postat av: Ida

Heja lacktajtsen! :)

Du kommer blända alla med med den kämpaglöden du kommer ha när du kommer dit i morgon! Jag tänker på dig massor det vet du och du vet också att vi alla bara är ett samtal bort om du vill babbla nonsens eller vad som helst.

Det kommer bli en "utmärkt" planering de presenterar i morgon. Det vet jag :D

Kör försiktigt! <3

2009-10-08 @ 22:38:41
Postat av: malin

du klarar det hjärtat! det kommer att gå bra. hör av dig i morgon. håller med ovanstående inlägg från nea också ;) du är bäst!

2009-10-09 @ 00:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0