3 dagars..

Igår morse tog pappa, jag å syster yster bilen ner till Malmö.
Idag onsdag, skulle det utföras tarmröntgen & röntgen utav levern.
Måndag och kontrastvätska skulle börja drickas.
Tisdag och flera liter vatten, laxeringsmedel och dylikt skulle intas..
Även samma procedur dagen till ära..
05.30 var det dags att börja.
Aldrig mer..
Jag kommer aldrig mer att kunna dricka dessa jävulska mängder igen på en å samma gång..
Fruktansvärt..
Jag, som aldrig är törstig heller, så var det dubblet så jobbigt..
Om det nu är farligt att dricka för mkt, så kan man ju ställa sig den frågan vad jag har sysslat med i 3 dagar nu....?
Iaf, spenderat ett flertal timmar i olika röntgenapparater idag.
Men det gick bra.
Även om det är otroligt påfrestsande att dom nästan ALDRIG hittar rätt när dom ska sätta nål på en..
3:e försöket idag, hm tack...
"Säg till om det gör ont."  Va fan tror ni när ni gräver en i armen?!?!?!?
Operation är bestämd nu..
Tisdag smäller det..
BLir inlagd på måndag.
Jag är rädd..
Nervös som fan..
Men bra, det ska det jävlar bli!



Kommentarer
Postat av: Nea

Ja jävlar vad bra det ska bli gumman. Det vet du <3

2009-10-28 @ 19:27:16
URL: http://neasvea.blogg.se/
Postat av: emelie

det kommer gå hur bra som helst!

& vi finns här :) kärlek <3

2009-10-29 @ 00:17:54
URL: http://emeliewantzin.blogg.se/
Postat av: E

Mikaela, jag känner inte dig, men jag har träffat dig ett par gånger, och jag tycker du är en härlig tjej, jag tror du är stark och du klarar detta suveränt, vill bara säga att jag ofta tänker på dig och håller alla tummar jag har för dig och att du ska bli frisk.

Hälsningar Emilié (Johans gamla jobbarkompis)

2009-10-29 @ 16:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0