Lite isolerad från omvärlden..

.. ja, det är precis vad jag känner mig..
Mitt liv består av tvtittand och att gå promenader ute i korridoren..
Det är förbannat tråkigt,..
Stirrar på den där jävla stomipåsen som sitter där på magen..
Den ler hotfullt åt mig..
Nej, okej, kanske inte riktigt, men nästan..
Vi är inte bästa vänner än...
Tyvärr..
Men snart kanske vi kan bli det...
Iaf kompisar... Till att börja med..

Visst, mina underabra försöker förgylla mina dagar med sms om vad som händer i deras liv.
Vissa besöker mig, men det är ändå inte rikigt detsamma..
Jag vill kunna delta i det hela..
Vara med på plats..
Fika i flera timmar...
Dansa hela nätterna igenom!
Bara vara som vanligt..
Ha tajta klänningar...
Kommer detta funka igen, eller är det bara ett minne blott..


Nu knorrar å fiser bara den där jävla stomipåsen..
Sitter här på biblioteket och nästan skämms för att folk kollar konstigt på mig..
Egentligen vill jag bara ställa mig upp och skrika att dom inte heller hade tyckt att det var så kul att ha en jävla fisande påse på magen..
Tårarna är nära..
Jag måste sluta...



Kommentarer
Postat av: malin

men älskling!!! jag kommer och hälsar på dig i veckan, varken fika eller fest är detsamma utan dig, du saknas verkligen! puss krya på dig

2009-11-16 @ 19:28:30
Postat av: emelie

det är inte ett minne blott, hjärtat! du kommer vara där igen :) & så länge finns vi här, det vet du! kärlek <3

2009-11-16 @ 23:46:41
URL: http://emeliewantzin.blogg.se/
Postat av: Nea

Usch det känns verkligen förjävligt. Ingen kan sätta sig in i hur du har, och det är verkligen förjävligt. Men självklart kommer du att komma tillbaka, inte är du isolerad från omvärlden för evigt min lilla vän. Vi saknar och tänker på dig varje sekund ska du veta!

2009-11-17 @ 13:07:25
URL: http://neasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0