hemlängtan..

Idag längtar jag fruktansvärt efter att få komma hem..
Pappa har åkt hem från anhörigshotellet och jag känner mig jäkligt ensam i den stora ofattbara sjukhusvärlden..
Idag är det 2 veckor sedan jag opererades..
Fatta vad ont jag har haft..
Värst var smärtan i axlen/sidan, som bildades pg a vätskebildningen i tomrummet efter levern och likaså vätskeansamlingen i lungan..
Ikv ska jag nog gråta..
Sitter i biblioteket även denna gång..
Saknar att ha dator på rummet, där man bara kan kasta upp facebook eller msn å få ngn som helst kontakt med omvärlden,
Bara det där lilla..
Är jätteglad över att jag har min mobil, men det känns inte riktigt detsamma ändå, datorberoende som jag är..
Bara kunna knappra iväg ngt litet som egentligen är lite för långt för i ett sms...
Jag vill hem..
Så förbannat mkt lä'ngtar jag hem idag..
Till min egen säng..
Sitta i soffan och kolla på tv, HEMMA...
Det är inte alls samma sak här,,
Har ju fått börja äta nu, det går men det tar emot...
Maten är itne god alls..
Det bästa är typ frukosten, när man får äta fil/yoggi å¨macka...
Idag var det fisk till lunch..
Tror egentligen att man borde blivit polisanmäld av att kalla det fisk..
Smaken var fruktansvärd...
Saknar pappas mat...
Jag vill hem
`Jag vill hem
Jag vill hem...
Men samtidigt så vill jag inte åka hem för snabbt så jag tvingas läggas in igen...
Jag vill bli bra, få åka hem och kunna återgå tillett normalt liv igen...
Jag vill hem...



Kommentarer
Postat av: emelie

vi saknar dig med. mycket.

<3

2009-11-17 @ 17:04:04
URL: http://emeliewantzin.blogg.se/
Postat av: Lotta Vimmelmamman

hej m. Tänker på dig. det vet du hoppas jag!!!!



Kram Lotta Vimmelmamman

2009-11-17 @ 23:34:41
URL: http://vimmelmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0