FAN

FAN JÄVLA HELVETES SKIT.
VARFÖR??
VARFÖR VARFÖR VARFÖR?
Varför kan saker och ting inte börja gå vägen?
Nej, ständigt ska nya hinder dyka upp..
Fler å fler berg att klättra över..
Jag tror att det är som min gode vän en gång sa.
Att ngn vill mig ngt ont och har gjort en wodo-docka av mig
..

Kateten rök idag.
ATT den gjorde..
Men hann jag mer än så mkt som säga hej så var den där igen.
Nej..
Kunde ju givetvis inte kissa så in på akuten.
Ja som vi alla vet, akuten=vänta.
Vänta vänta vänta och kissenödig ngt så fruktansvärt...
Till sist fick jag komma in.
Ultraljud på blåsan och mkt riktigt.
Det var förståligt att jag var kissenödig..
En ny katet.
Tack å välkommen så mkt da...
Urinvägsinfektion, ja varför inte.
Ännu en motgång, bara ge mig!
Fan fan fan..
Varför kan jag inte bara få lite medvind ngn satans jävla gång???

Det positiva var att jag träffade en härlig doktor som blev helt tagen av hela min situation.
Hon gav mig lite tips å råd å sa sedan att jag skulle ha det bästa.
Skickade remiss till en (tydligen skitsnygg) urolog i Karlskrona.
Så hoppas åtminstonne att han är det nu å har magiska händer å kan göra mig frisk.
Jag kan minsann tycka att jag förtjänar det!



Kommentarer
Postat av: Nea

ATT du gör! Du förtjänar inte någonting av den här skiten. Snart vänder det igen gumman.



Kärlek <3

2009-11-30 @ 20:42:07
URL: http://neasvea.blogg.se/
Postat av: Jonnas mamma

Kämpa på tjejen. Du är väl värd ett bättre liv. Och det kommer.... var så säker. Sänder dig massor av styrke kramar.

2009-12-01 @ 10:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0