.

Jag är off..
Off från mitt eget liv..
Det liv som alltid vart fart å fläkt i.
Inte många stunder att bara sitta hemma å uggla å glo in i väggen som det består utav nu..
Dansa hela natten lång, mingla runt bland vänner & bekanta.
Skapa nya vänskapskretsar, gå runt på stadens gator å bara supa in allt det härliga..
Nej.
Just nu är jag off från mitt fartfyllda liv, det liv jag älskade.
Aldrig stilla en sekund..
Nya påhitt hela tiden.
Nu är jag off..
Å det är inte roligt alls..
Fruktansvärt tragiskt..
Jag vill tillbaka till det som en gång var så bra.
Känns som vägen dit är oerhört lång...
Det känns deppigt som fan..
Och lyssna på Winnerbäck en sån här dag gynnar ingen..


Men fan vad jag ska ta mig tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Aspen

Jobbigt e de, men snart igen så bli det en fest :) Lovar dig de (A) LoveYou<3

2009-11-21 @ 18:41:58
URL: http://mylifenow.bloggplatsen.se
Postat av: Nea

Att du ska snygging! Världen är redo för dig, när du är redo för den :)

2009-11-22 @ 16:51:32
URL: http://neasvea.blogg.se/
Postat av: Ullis i Eskilstuna

Livet kommer att återvända! Detta är bara en parantes i ditt liv... så tänkte jag när det var som jobbigast, och har det blivit så. Det kommer att bli så för dig med!

2009-11-23 @ 10:49:25
Postat av: cederkvist

Gäller att vara stark ! Du klarar detta, ingen tvekan om det. MEN GE FAN I WINERBÄCK jävla emomusik :P Kör något mer som peppar dig !

2009-11-24 @ 11:33:51
URL: http://cederkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0