Måndagsbarn

Idag är det måndag
Igen
Tungt att gå upp till jobbet idag vill jag lova
Hade mkt hellre legat kvar å gottat mig i sängen ett tag till
Sömnlös är ordet som etsat sig fast hela natten
Vaknat minst en gång i timmen, minst
Ångest
Panik
Tankar som inte alls borde vara där
Obehag
Smärta
Tårar
Känner mig mer död än levande idag
Somnade först riktigt hårt 20 minuter innan klockan ringde...
hade gynnat att stanna hemma idag
Men då hade jag väl fått ångest över det..
Nej, försöka hitta orken nu
En kopp kaffe kanske hjälper
Trots allt måndag idag, vilket innebär Måndagsfika

Kommentarer
Postat av: jennifer

det finns bara en sak som är bra med måndagar, måndagsfikan! :)

2009-05-25 @ 19:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0