Det är helt sjukt...


...Att varje söndag när man vaknar så finns du där
Du greppar om min hals och försöker sakta kväva mig
Lättar litegrann på trycket emellanåt för att sedan ta tag med nya krafter...
Du gör så att jag får ett konstigt tryck över bröstet
Du sätter igång konstig och ond tankeverksamhet i min skalle och det gör att jag hatar dig ännu mer
Ja, det är ordet för dig: H A T
Så fort man kommer på andra tankar är du där snabbt igen som en kobra som kastar sig över sitt byte
Som en katt som spanat in sig på en råtta
En växtätande växt som ser en fluga sväva förbi
BANG!
Å där kastar du dig över mig när jag är som allra mest hjälplös
Tack som fan, du SÖNDAGSÅNGEST som ständigt förföljer mig en dag i veckan ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0