va f*n...

Vaknade till en vit morgon..
Va f*n är detta egentligen?:O
Nu var man ju intsälld på vår!
Min älskade skulle ju komma och stanna för evigt ju, eller ja nästan iaf.
Nej, nu när vårjackan gjort debut, ja då var det dax att stoppa in den i garderoben igen och plocka fram den eländiga å tjocka vinterjackan som jag blivivt så trött på ...
Hoppa i stövlarna och bege sig ut i den snö som ligger drivvis på stadens gator..
Nej, fy katten vad jag inte vill ha detta..
Borde dragit täcket över huvudet idag ist för att gå upp från den varma härliga sängen..
Men nej nej, jobbet kallar.
Om exakt 1 timme och 35 min är det frukost-fika, det bästa på jobbet alltså..
Och en thai-lunch med världens docksötaste Emelie lockade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0