Värmefläkten & jag

Idag har det varit kallt..
Riktigt kallt..
Inomhus,..
På jobbet...
Hade verkligen önskat att man hade legat kvar i sängen i morse och bara kunnat njuta av värmen som fanns under täcket
Men nej, så funkar det inte..
Har man ett jobb ska man gå dit..
Men jag kunde ju klätt mig efter det kanske.
Nej, imorse så var Mikaela Nilsson så pass smart att vi tog den alldeles för tunna tröjan på mig..
Så jag fick stå mitt kast, och frysa hela dagen..
Har bäljat äckligt pås-te för att få upp ngn värme men ack, förjäves..
Tillslut så kom räddningen!
Hittade en värmefläkt underskrivbordet bland en massa annat bråte, så nu är vi bästa vänner!
Bra att veta tills en annan dag, när kylan kryper in på kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0