Tid..

Jag behöver mer tid..
Hur ska man få det?
Ngn som har ett trollspö och vill ge mig just mer tid?
Det räcker ju inte till..
Kanske jag vill för mkt..? Vill träffa mina underbara vänner mer, vill träffa familj & pojkvän mer, vill ha mer tid till att bara flyta runt, mer tid till att sova, till att shoppa, till att åka på semester..
Vill ha mer tid till det mesta helt enkelt.
Men det funkar inte, tiden går för snabbt.
Snart fyller man 20 till råga på allt och ja..
Ja, snart är man väl 30, å innan dess vankas det  väl barn å giftemål med mera..
Nej, usch..
Ångesten står mig upp i halsen!

Jag ska försöka leva i nuet, och varken leva i det förgånga eller det som komma skall!
Men det är lättare sagt än gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0