Inget Poker face

Inget Poker face ikväll inte
Det får vänta till mat-tisdag med Sockerhjärtat
Eller nästa helg, då jävlar kan Kallekronas befolkning räkna med osäkra gator
Allt eller inget!
Det är det som gäller då!

Ikv blir lugnt och skönt
Umågs med ngn som betyder
Ngn som man tycker om
Tycker mkt om

Saknar

Saknar mkt just nu
Saknar det mesta
Poker face,
kramas,
min kärlek,
popcorn,
Sockerhjärtats terapisoffa och sällskap,
en kall öl,
egen lägenhet,
massa pengar,
mina vänner,
en bra bok,
dom nya kläderna från H&M,
mitt lösenord för att kunna komma in på tradera,
och en kopp te...

Ja, det sakans minsann

Kommentarer
Postat av: emelie

jag saknade dig i helgen :(

2009-02-01 @ 20:08:24
URL: http://emeliewantzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0