Ingen fest utan Poker face!

Ja, då var det lördag igen!
Veckorna springer verkligen iväg..?!?
Så ikv laddas det för fest och det är Grabbarna Grus som man får njuta sällskap ikv!
Ser fram emot p-p-p-poker face p-p-poker face

Helt sinnes att jag inte tröttnat på den låten än?!?!
Förstår inte,
 vart jag än går, vart jag än befinner mig, så är det Poker face in my as som gäller!

Synd bara att partyprissarna Emelie & Kornelia måste jobba,
Har liksom blivit den nya partytrion;)
Men jag lovar!
Jag ska försöka hålla ställningarna...


Kommentarer
Postat av: Nea

Haha, det blev ju lite dans för dig & mig ändå snäckan! Ingen helg utan Harrys! ;)

2009-01-25 @ 13:56:55
URL: http://neasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0