en torsdagskväll helt utan mening

Sockerhjärtat är på upptäcksfärd i Barca
Ngn som är avis..?
Absolut inte jag....
Verkligen inte..
Jag är ju hemma i kalla Sverige
Med en fruktansvärd förkylning som håller på att ta kål på mig
Och med katastrofal träningsvärk
Fy fan va jag gnäller om den...

Druckit te
Ätit ostmacka med marmelad
Apelsinmarmelad
2 and a ½ men fick mig på lite bättre humör

Min Linus är på kurs så jag får mysa med katten ikväll...
Hon fäller enormt...

Hade velat sova länge imon
Länge länge o när man väl vaknade, bara myspys hela dagen lång
Men nej
Imon är det jobb igen
Men det är fredag
Tack och lov för det!

Nu är det bara en sak som jag längtar mest av allt efter i hela världen...
Kom imon, snälla.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0