90 dagars prova-på??

En sak som jag har funderat på ett tag..
Detta med IKEAs  så klämmiga koncept med "prova-på-dagar" på sängar..?
Jaha, okej, det är väl en bra idé,
att man får byta säng om man märker att den är för hård, för mjuk, för bred, int etillräckligt med stuts osv..
Men sen..?

"Jaha, jag var inte nöjd med min säng, jag vill byta!"
Var tar den använda sängen vägen då??
Jag å en god vän spekulerade i detta igår kväll över en bit mat..
Vi kom fram till att det inte alls är tillräckligt många sängar nere i fyndet för att dom använda skulle hamna där..?
Kanske dom "paketers" om???:O
Min gode vän berättade att han å hans bror frågat en anställd på IKEA, vad som just händer sängarna när dom blir retunerade??
Hon svarade: "Det vill jag inte ens spekulera i..."

Jaha, så om vi köpt en säng på IKEA, ja då kanske vi har haft vår ovän i den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0