Dubbelhelg..

skulle det bli, och det blev det.....
Och det slutade väl därefter oxå..
Fredag en mkt trevlig kväll med några underbara människor och vi slog på stort på dansgolvet!
En viss fröken har gått och blivit singel och då är det på att igen som gäller!
Inget stillasittande när hon är i farten.
Tillsammans när det är fest är vi som handen i handsken!
Bjud på oss själva, vi bryr oss inte!
Har vi kul så har vi!
Och ännu mer cred till Emelie som stod för tillställningen, som vanligt ; )
Alltid lika bra!

Lördagen slutade ju mindre bra kan jag ju meddela..
Fick en ny kramkompis..
I badrummet..
Fick hålla mig sällskap natten till söndag,
Mamma skrattade..
Jag fick bjuda på det..
Syster var nykter,  praktexemplar det där..
Men jaja, jag jobbar på en ny dubbelhelg detta veckoslut, ladda till tusen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0