05.30

Fredag morgon.
Klockan ringer 05.30.. Som vanligt när man ska till jobbet..
En hemsk tid..
Den där 5:an gör verkligen sitt...
Ska åka med Ståhl til jobbet..
jaha, inte nog med att man är arg på honom bara för att han är brun som en pepparkaka(med tanke på han å systers utlandsresa) så kommer man ju inte in i hans dumma bil på passagerarsidan..
Jag hatade den innan, nu hatar jag den ännu mer..
Tvingas sitta bak i bilen, bakom Ståhl.
Om man sett denna fula lilla Colt så inser man rätt snabbt att han är på tok för lång för denna bil..
Så där satt jag intryckt bland en massa grejer(undra om han har sin bil till förråd??) med mina egna knän i ansiktet..
Ljusstakar, amerisk fotbollsutrusting, strumpor och jag vet itne vad. (vill nog inte veta helelr för den delen)
Och jag hör inte ett ord av vad han säger pg a detta ljud som bilen ger ifrån sig..
Han lämnar av mig i vakten, å då tänker han se vad det är för fel på dörren.
Givetvis funkar den att öppna då...
Gubben som sitter i vakten får sig ett gott skratt där jag kravlar ur...
Jaja, det är fredag, jag bjuder på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0