Julen vara enda till påska..

Nej, för mig känns det som den är över.
Innan den ens hade börjat.
Utan ngn som helst julstämning.
Nu är jag trött på julmat,
trött på snöblasket,
trött på barrande julgran
och helt spyfördig på att inte göra allt som jag egentligen hade velat..
Allt detta pga den jäkla cancer...
Hela hösten som man egentligen borde laddat för julen som är så mysig,
så har cancern tagit upp den mesta tiden.
Operationer, behandlingar, undersökningar, motgång efter motgång...
Depp, depp, gråt, gråt.
Samtidigt som allt känns så jävla orättvist, ofattbart och helt jävla hemskt,
så känner jag mig stark
Kämpa kämpa kämpa
För jag ska ta mig tillbaka!
TIllbaka till det bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0