Akuten.

Ja, "kärt" återbesök där inatt igen ja..
Stopp i denna satans katetjävlen igen..
Den skulle ju förhoppningsvis dras idag ju!?!?
Doktorn på akuten sa att det kanske inte blir så nu, med tanke på nattens insidenter..
Fuck fuck fuck..
Varför kan det inte bara bli lite medvind för en gångs skull..
Igår var en hemsk dag..
Grät mig igenom den..
Mamma likadant..
Men idag skulle det ju vara en bra dag!
Idag skulle jag ju känna mig så jäkla stark!
Det skulle ju gå så bra idag..
Nu är jag osäker igen..
Helgen var fin. Tydligen för fin.
För Mikaela fick känna sig lycklig för en stund.
Men nej, när det känns bra, kasta ngt på henne igen då..

Fan...



Kommentarer
Postat av: malin

har den krånglat igen? :( logga in på msn när du kommer hem ikväll <3

2009-12-07 @ 14:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0