Babyboom men INTE för mig just nu.!!!

Detta är inte okej.
Långt ifrån riktigt acceptabelt alltså..
Alla är gravida, överallt ser jag bebismagar..
Inte ngt fel med det, okej att folk vill ha barn, men jag vill inte just nu...
Men jag ser fasen gravid ut.
Å nej, jag tycker inte bara det själv, jag SER verkligen gravid ut..

Idag var jag å fikade med 2 kära vänner,
Den ena, en kille nappade direkt på när jag sa att jag såg gravid ut.
"Ja fan det gör du verkligen!!!!!?"
Min tjejkompis däremot, hon höll inte med
När vi skulle gå från fiket, då kunde hon visst inte undanhålla sanningen för sig själv ens..
"När fan kommer ungen Mikaela?!?!?!"
(Okej, jag kanske myttade citaten här själv, men i den stilen var det...)

Det värsta var ändå när jag mötte en gravid kvinna bara några minuter efter fikan.
Hon log förstående mot mig och tittade på min mage?!?!?!
What a fuck!
JAG ÄR INTE GRAVID!!
Jag har bara fått gravid-mage av min kejsarsnitts-operation.......


Kommentarer
Postat av: emelie

får jag bli gudmor?



(och btw: vem är pappan?) ;D

2009-08-27 @ 19:56:17
URL: http://emeliewantzin.blogg.se/
Postat av: Nea

Klart du inte ser gravid ut! Även om jag ska ljuga så ska jag vara ärlig och säga att det inte ser ut så ;)

2009-08-27 @ 22:44:52
URL: http://neasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0