Spotify-förälskelsen..


I min ensamhet hemma på vischan sitter jag denna kväll,
efter ett slitsamt pass på gymmet som nu mest känns som en käftsmäll
Facebook på skärmen i all sin ära,
så man kan lägga ner lite tid på de nära
En vän ägnar denna underbara tanken,
som är riktigt riktigt bra som fanken!
Spotify träder in i mitt liv och tar mig med storm,
nu börjar alltihopa ta sig riktig form
En kall kväll som denna med ännu en förälskelse i mitt liv
Skuttar jag runt i mina röda skor och gör sjumilakliv
Nu är det Spotify för hela slanten
Håll hårt i hatten tanten!




Kommentarer
Postat av: Nea

Välkommen till den underbara Spotify-världen min vän ;)

2009-04-22 @ 22:37:46
URL: http://neasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0