Miljonvinst..?

Var är min miljonvinst..?
Det var ju denna helgen jag skulle bli stenrik.
Så rik att man knappt kunde tro det.
Så rik så att jag skulle kunna köpa en ny bil till min pappa,
kunna betala av alla jobbiga lån
Köpa den där saken till min syster som jag har velat att hon ska ha så väldigt länge...
Ge mamma den där härliga långa semestern hon drömmer om både dag och natt
Kunna unna mig den där dyra sviten i Helsingborg nästa helg..
Men ack, nej, så blev inte fallet..

Hästarna sprang, men så fan heller..
De sprang för sagta.. Och kom helt fel..
Så här sitter jag åter igen på jobbet och allt känns precis som vanligt....
Visst det låter som en klyscha, men så rätt är det!
Jag är iaf rik på vänner och kärlek : )



                                     
                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0