Det är ingen vanlig dag..

..för det är min gode väns födelsedag, HURRA HURRA HURRA!

Denna man gick och drog på sig ytterliggare ett år dagen till ära.
Strax efter jobbet begav jag mig till hans lägenhet för att överlämna alla (rosa) paket.
En nyrakad man kom ut och välkomnade mig med öppen famn!
(Va gammal han såg ut, hela 1 år äldre!?:O)
Fick syns på påsen med paket.
4 (rosa) paket & min gode vän gav i från sig ett litet skrik!
(Om jag inte hade vetat vad han fyllt hade jag nästan blivit rädd att han precis fyllt pubertetsåldern typ 14;) )
Med hundvalpsögon frågade han om han fick öppna!
Klart du får sa ja, det är ju DIN FÖDELSEDAG!:D
Han fullkomligt slet upp paketen med sådan iver att jag på nytt blev osäker på hans "riktiga" ålder!?!
Kökstillbehör och ett skohorn, saker som jag saknar när jag är på besök,
japp japp, det var det som fanns i paketen!
En pigg och skuttande vän följde med mig ner till porten och tog adjö för att senare skicka ett mms till mig där han stod å lagade mat i sitt nya färgglada förkläde;)

Grattis på födelsedagen min gode vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0